mvg ;P

Idag har jag pluggat sjukt mycket. Jag skulle ju skriva en uppsatts på engelska om folkmorden i rwanda och jag ska skicka den till min lärare imorrn och jag trode verkligen inte att jag skulle hinna.
Men jag satte igång att läsa så mkt att jag visste vad som hade hänt och vem som hade orsaket o så vidare. Sen kom jag på att vi hade en film som heter hotel rwanda så jag tänkte att det säker handlade om det xP...så jag tittade på den oxå.
Sen började jag skriva på själva uppsattsen för en timma sen  lite mer och jag har redan skrivit två sidor jag känner mig så duktig =P.

Sen imorgon ska jag skriva om eu det kan inte ta så långtid det e bara krafsa ner lite info från boken på ett papper :P..sen e jag klar inga mer uppgifter. Iallafall inte förens jag börjar i skolan på torsdag hehe =P

Nej men nu måste jag fortsätta att arbeta. P. S . jag lärde mig idag att man aldrig ska lyssna på en låt man kan utantill när man pluggar då börjar man sjunga med och glömmer helt och hållet vad man höll på med xP.
                                                   C '  Y                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0