makes people talk.

Sitter här o e sjuk =/...hostar som fan det känns som om mina lungor kommer o gå sönder snart.
Jag kommer vara hemma från skolan imorgon oxå annars kommer jag aldrig bli frisk.

Idag har jag bara tagit det lungt tittat på tv läst lite i en bok. O så var jag ute med hunden på ett par korta promenader.

Nu ska jag snart gå o lägga mig tror jag. Jag e trött och har typ ingen ork alls.

Makes people talk - det står så på halstabletterna från läkerol som jag har dem hjälper inte speciellt mkt tycker jag men jag har ett par andra oxå xP             
       
                                                                                 C ' Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0