LOL xP

HAHA jag sitter här o läser lite på 1000apor  den där humor sidan som e gjord av bröderna schulman. Dem har gjort en lista va dem 5 sämsta bloggarna som finns.

Jag var inne på en av dem bara för skojs skull. Herregud jag förstår varför dem tyckte han var dålig.  Vid ett tillfälle tillexempel så klaggar han på att hans mamma ringde o väckte honom för att han var tvungen att släppa in hunden från balkongen. Hunden hade nämligen skitit i lägenheten dagen före o då stängde dem ut den på balkongen för att den lukta.
Seriöst för det första så brukar inte hundar bajsa inne det brukar bero på att man inte har varit ute med dem. Men om du var så att den var sjuk eller nåt så brukar man väll ändå ta ut hunden på en promenad o inte stänga ut den på balkongen?. Herregud xP      bloggen heter http://schtekurai.blogg.se  förlåt om det e någon av er som känner denna kille men asså seriöst HERREGUD xP..( inte för att min blogg e speciellt bra =P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0