life of ryan

Idag var jag med anton i typ en timma sen var jag tvungen att skriva en novell. Den blev jag klar med typ nu jag känner mig så duktig =P...

Jag har även tittat på repriser av life of ryan idag det är så bra. Och ryan är otroligt snygg det måste ju alla hålla med om och så e det bara ;P.

Jag ska snart ut med smulan sen ska jag titta på en film tror jag vilken vet jag inte jag får se efter =P.

Sandra och max var ju här igår dem gick typ vi tjugo över tolv eller nåt. Och jag skulle följa med andra en bit hem på vägen så jag tog smulan med mig. Och det var is hela vägen så det tog ett tag för oss att komma någonvart. Direkt när det blev en liten slutning så höll man på att slå ihjäl sig xP.
  

                                                                                                      C ' Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0