klar =).

Nu är äntligen uppsattsen klar och iväg skickad. Jag trode aldrig jag skulle få den klar men det fick jag =).
Idag har jag skrivit på uppsattsen sjukt länge.

Sen vid typ fyra träffade jag mamma vid brommaplan vi gick till fiket o åt och sådär sen gick jag hem för att fortsätta på uppsattsen.
Sen vid åtta så började grammisgalan o det kan man ju inte missa xP...salem al fakir var en av pris utdelarna o han brukar i vanliga fall ha värsta burret men han hade klippt sig. Man såg inte att det var han.

Men nu ska jag ut med hunden sen e det sova säng som gäller så jag orkar upp till första skoldagen ...=/.

                               natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0