flum.

Ja idag va det skola igen då. Det var en mkt lättare dag idag. Först hade vi religion den pratade jag jenny och marina bort genom att prata om disney filmer xP...Sen var det lunch vi gick till en thai arestaurang gotti gott :P.

På matten hade vi en vikarie eftersom våran lärare har slutat tack för det =D...jag gillade henne inte. ( För er som gick i aba hon var värre än carl-olof xP)
Men den lektionen fick jag inte heller så mkt gjort. Jag linda, jenny och amanda satt o räknade eller rättare sagt jag gjorde det. Sen så skulle linda försöka säga något smart. Då sa hon " hur många meter kan jag gå på en halv meter"...asså ni kasnke inte förstår men just då var det jätte kul.
Dagen avslutades med samhälle de gick snabbt vi andvände typ halva dagen till att prata om romme, som jag nästan e 90% säker på att jag kommer åka till. men nu ska jag ut med hunden  
                                                                                     C ' Y

Kommentarer
Postat av: matilda

hahah! men han är så skön :P

2009-01-09 @ 18:36:39
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Postat av: Amanda

hahahahahahah fy fan asså . jävlar vad vi skrattade . det är ju helt sjukt asså ., hon kan ju vara ganska smart i bland asså .

2009-01-10 @ 19:14:15
URL: http://maandiiish.blogg.se/
Postat av: Amanda

hahahahahahah fy fan asså . jävlar vad vi skrattade . det är ju helt sjukt asså ., hon kan ju vara ganska smart i bland asså .

2009-01-10 @ 19:14:43
URL: http://maandiiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0