blää.

Jag e fortfarande sjuk. Det känns inte änns som att det blir bättre =(.
Idag har jag bara sovit typ. Jag har klarat av att vara ute med huden tre ggr iallafall hittills =).

Lite saker har piggat upp mig idag iallafall. Förtsa grejen var att vi har fått nyt schema. Istället för att sluta tre varje dag typ så slutar vi 12:50 på måndagar , på tisdagar 13.50 och tor och fredagar slutar vi 14.10.   Fast vi slutar 17.00 på onsdagar men det ere värt då ska vi jobba i restaurangen HELA dagen o det e kul så det gör inget xP. Det var första grejen som muntra upp mig.

Andra va att min kompis adde har tagit körkort GRATTIS till dig =D.
Och den tredje o sista grejen e att jag antagligen ska träffa sivve på tisdag =D...
 
                                       Men nu ska jag gå o ta en ipren o försöka bli frisk C ' Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0