Björn gustafsson

Idag har jag mått sjukt dåligt ont i halsen feber. Men har ändå varit i skolan duktig jag e :P.
Efter skolan påväg till tuben så såg jag björn gustafsson och soran på en indisk restaurang =D.

Sen träffade jag mamma ett tag. Min bror va med oxå o han skulle berätta något roligt om dr. alban. Så han började " a men så ringde han till en kille som jag inte kommer ihåg vad han heter typ ett jätte ovanligt namn typ matte eriksson" jag o mamma börjar ass flabba. Matte eriksson e ju inte precis något ovanligt namn xP.

Nu ska jag titta på andra avenyn sen blir det lägga sig ner o läsa en bok så att jag blir frisk.
   
                                               C ' Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0