4 januari.

Jag har inte skrivit något inlägg den här helgen för att jag har varit hoss min mormor o hon har ingen dator xP.
Ialla fall jag kom till henne på fredag eftermiddag var där tills idag. Där har jag bara tagit det lungt. Ingen hund att gå ut med o framför allt ingen store bror som e jobbig =P.

Jag kom hem typ för en och en halv timma sen. Sen har jag inte hunnit göra så mkt.  Jag har jättemycket att göra innan torsdag när skolan börjar. Jag ska skriva en argument uppsatts om folkmorden i rwanda på ENGELSKA och så ska jag skriva två sidor om eu. Sen ska jag även skriva nåt arbete till naturkunskapen men jag kommer inte riktigt ihåg vad det var så jag måste ta reda på det xP.

Nu ska jag börja med uppsattsen iallafall det kanske e bra om den blir klar tills på torsdag annars blir min lärare inte glad.

                                                                                       C ' Y

Kommentarer
Postat av: felix

Käft snorunge fick ta din äckliga hund alltså..

2009-01-05 @ 01:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0