22 januari.

Idag började vi 9.00 så lite sovmorron vart det iallafall. Först hade vi svenska men vi har haft vikarie nu hur länge som helst. Och nu hade vi fått en ny vikarie så vi satt hela lektionen o pratade med henne om allt möjligt =P.

Sen  hade vi idrott som bara jag o 6 st till var med på. Vi var 7 st som var med o vi är typ 25 i klassen o 7 st e rätt mkt för våran klass en gång var vi bara 3 .  Vi spelade fotboll så det var kul lite små lag bara kanske xP.

Sen hade vi mutligredovisning på naturen o det gick som det gick hehe ;P.

Nu ska jag gå på en liten promenad med smulan sen ska jag sova hade jag tänkt jag e sjukt trött.


                                                                                   C ' Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0