100:e inlägget.

Det här är mitt 100:e inlägg som jag skriver. Det borde ju vara något intressant jag ska skriva då men jag har absolut inget intressant att berätta.

Om två dagar börjar skolan. Det betyder att jag har två dagar på mig att skriva en argumentuppsatts om folkmorden i rwanda på engelska, och två sidor om eu till samhället.

Jag e väldigt stressad. Jag vill ha klart allt innan skolan börjar för då behöver jag ju inte oroa mig för det längre utan då kan jag börja med uppgifterna jag ändå kommer få typ första dagen man e tillbaka.

Så idag allså hade jag tänkt att plugga vi får se hur det kommer bli med et. men jag måste värkligen...

Något roligt har jag inte att berätta. Det e ett nytt år det e väl kul. Och det finns åtminstone lite snö på marken.
            nu måste jag börja med engelskan     C ' Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0