Sollentuna.

Igår åkte jag hem till Amanda i sollentuna. Hon var ensamm så det var lite chill fest typ vi var inte speciellt många. Det var jag , Amanda Linda , Michaela , Jimmy , thomas och så Amandas bror martin. A o så aslan så klart Amandas hund xP. Han får man inte glömma =P.

Vi satt typ o prata bara sen somnade alla lite här och var :P. vi vaknad typ vid 9 och började åka hemmåt en halv timma senare.
Så nu sitter jag har kom hem för en timma sen typ.

Ikväll ska jag bara vara hemma o ta det lungt hade jag tänkt. Jag o pappa kanske ska hem till mormor för att hämta en bokhylla som jag ska ha i mitt rum.

Jag hade en hylla på väggen förut men hela skiten rasade ner med böcker o allt..

                            Men nu ska jag gå o vila ett tag tror jag    C ' Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0