Nothing to say.

Den här helgen var jag hos min " låsas mamma" det låter så fel att säga det men men jag vet inte riktigt hur jag ska säga annars.

Hennes barn och barnbarn var oxå där. Vi såg på melodifestivalen. Jag tyckte typ inte att någon av dem där bidragen var speciellt bra och carolina af ugglas sög!..förlåt visst hon e cool men jag tyckte inte hon var bra.

Idag hade jag bara en lektion engelska sen åkte jag hem. Nu ska jag snart städa mitt rum så att det blir gjort. Jag har sagt det rätt många gånger men nu måste det bli av!. Men det e inge roligt att städa ett så litet rum som jag har det finns lixom ingen plats att lägga grejorna dete  därför det blir stökigt. Jag ska lägga ut en bild på mitt rum någon gång så alla ser hur litet det e det e på gränsen till en garderob tycker jag.  Lite overdrived kanske men det e inte långt ifrån.


                                                                                      C ' Y


                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0