Mom goes crazy.

Idag slutade jag tolv. Efter det åkte jag till vällingby för att träffa mamma. Det första hon gör när jag kommer upp från tuben e att berätta en sjukt rolig grej som hon precis gjorde.
Hon hade kört bil dit så hon skulle parkera. Hon såg en ledig plats på andra sidan men var tvungen att åka runt för man fick inte åka det andra hållet. Men så helt plötsligt från ingenstans så kommer en bil o kör från det hållet man inte får o tar platsen.
Mamma blir skit sur men så ser hon att dem har svårt att parkera eftersom dem har kommit från fel håll. Så mamma åker mot dem o ställer sig skit nära så att dem inte kan backa åt rätt håll utan att kvadda bilen. Istället backar dem åt andra hållet så pass långt att mammma kan ta platsen innan dem.
Dem blev jättesura tre kvinnor hoppar ur bilen o börjar skrika inte på svenska utan på något annat språk. Mamma skiter fullständigt i det låser dörren i lungn och ro och går därifrån hon hör hur dem skriker åt henne o här kommer det roliga hon vänder sig om pekar finger o går raka vägen därifrån xP.
Tur att vi hade bilen kvar =p

Sen så gick jag o köpte födelsedagspresent till sara. Och så åkte jag hem o gjorde ett födelsedags kort till henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0