inte helt okej ...

Vaknade imorse av att telefonen ringer. Vill bara påpeka att då e klockan 5.30. Jag har en telefon i mitt rum o det e typ bara jag som hör när det ringer så jag får gå upp o svara då e det min storebror som ringer för att säga till pappa att han missade tuben eller vad det var. Han skulle på skidresa så han skulle missa busse. Pappa kunde inte skjusa honom men han hann ändå...Jag gick allså upp 5.30 sen skulle jag gå o lägga mig igen men precis när jag hade slumrat till fick jag ett sms från vem ? gissa tre gånger min storebror. han vill att jag ska leta efter HANS plånbok som HAN hade tappat bort. Men det orkade jag inte just då. Men jag kunde inte somna om heller så istället gick jag upp o tittade på tv.

I skolan var vi i restaurangen hela dan ganska seg dag men jag slutade 15.00 istället för 17.00 så man kan inte klaga.

När jag kom hem satte jag mig o tittade igenom ellos katalogen o jag hittade massor av snygga kläder där som jag beställde dem kommer nästa vecka =).

Sen satte jag mig framför datorn i felix rum. och vad ligger i hans fönster jo hans plånbok!.

Min storebror e inte min favorit just nu det e han iof aldrig xP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0