Grattis edenfelt 17 år!

Idag fyller sara år så jag var hos henne och fyra från hennes klass var där oxå. 
Vi åt tårta spelade GH och tittade på film sen åkte vi in till hötorget för att käka. Det blev pizza hut.  mums =P.

Dem som jobbade där förstod att hon fyllde år ( kanske för att vi hade skrivit 17 år i pannan på henne) så dem kom utr men värsta glassen o en ljus typ som sprutade ut eld gnistor typ.

Sen åkte jag hem. Kom hem typ vid 21:00  tog det lungt och nu sitter jag här xP. Det var en kort sammanfattning av min dag =P.

Resten av vekcan blir antagligen en stor del plugg. Måste göra en film recention ( dålig på å stava (a) )  sen måste jag läsa en bok o svara på massor av frågor typ. Och så har jag även ett samhälls arbete.   Iof har jag tre veckor på mig eftersom det e praktik men jag vill ha det gjort.    

Nu ska jag gå o lägga mig   Natti Natti.

P.S.  bloggen e inte riktigt klar än xP....vi får tacka johan för det han har gjort hittils  (johanbliixt.blogg.se) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0