Förlåt.

Nu var det ett tag sen jag skrev något förlåt för det. Men jag sammanfattar dem här dagarna här istället.

I fredags var jag med amanda och linda på bio vi såg changling den var sjukt bra. Sen åkte jag hem o gjorde inget typ.
Sen på lösrdagen tog jag det lungt tittade lite på prison break =P.

Söndagen ägnade jag åt att vara i vällingby jag fick med mig två böcker hem ..jag gillar att läsa =P. Sen gick vi o åt men hon var tvungen att åka o jobba så då gick jag hem igen.

Idag fösov jag mig så jag kom till lunchen sen hade vi bara samhälle o så slutade vi. Då åkte jag o amanda in till stan jag fixade förlängningssladd till mina wesc hörlurar.

Och nu sitter jag bara här framför datorn. Klockan 22.00 är det prison break så då sitter jag bänkad framför tv skärmen.

                                                                                           C ' Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0