JIPPI !! =D

Shululululu.
Igår åkte jag ju till min mormor där min mamma o bror oxå va. Först åt vi lunch sen så hade min mamma lite brottom till jobbet så då öppnade vi julklapparna. Och jag kan inte säga att jag blev missnöjd =P.
Av mormor fick jag: 1000 kr , strumpot två tröjor o en halsduk och av mamma fick jag: 500 kr , presentkort, parfym och...en kamera! haha jag e överlycklig. en samsung inte den jag skrev om i förra inlägget men en annan jättefin så nu kommer för hoppningsvis fler bilder upp här =P( dessutom e kameran rosa xP)
Nu e jag hoss anton e jätteosociala båda två jag sitter här vid datorn o han spelar gitarr =P. ska gå hem snart ska se några filmer felix har fixat till mig =D
Cya xoxo en väldigt happy ringnell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0