GOD JUL!

nu e de julafton =D. Jag började jobba redan 10 i morse o eftersom jag stängde igår så var jag lagom trött men jag kom upp iallafall.
Jag skulle jobba till 15.15 idag eftersom vi stänger 15 men när klockan var 14.55 då kommer alla typ o ska handla en j*vla massa skit irriterande.
Sen var det bara springa hem till kalle anka missade typ halva xP. Sen åt vi. Efter det var det dags för julklapps utdelning villket jag alltid väntar på xD.

Det jag fick var: 11 körlektioner. presentkort, pengar, ett halsband med id-bricka, ett halsband med ett hjärta o matchande örhängen, överkast till sängen, en tröja och alla harry potter böckerna på engelska ( Harry potter o twilight freak det e jag det ;P)

Imorrn ska jag bror min o hunden hem till våran mormor så kommer mamma vara där oxå så vi sover där. Då får vi julklappar där oxå xP....o sen e det mellandags rean =D!=P.

Jag vill köpa en kamera oxå det skulle inte vara fel med den nya samsung kameran.



Kommentarer
Postat av: johanbliixt

Den vill jag ha =D

2010-01-13 @ 12:44:02
URL: http://johanbliixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0