300:e inlägget

Grattis till bloggen som nu har 300 inlägg om typ ingenting xP.

Idag har varit en dålig dag bråkat med både csn och swedbank.
Jag har inte fått mitt studiebidrag skulle fått det för en vecka sen. Så jag ringde csn förra veckan o sa det. Så jag sa att jag inte fått det o min pappa inte fått på hans konto heller. Då säger dem att dem har betalat ut det o att jag får ta upp det med swedbank ( otrevliga va dem oxå).
Så idag va jag på swedbank och dem sa att dem såg att jag inte hade fått pengarna jag ba a det viste jag oxå. Så tittade vi min mammas konto oxå o dem fanns inte där heller. Och då säger dem att jag måste ringa csn igen o fråga vart dem satt in pengarna så jag gjorde det. Då hade dem satt in dem på min pappas konto men min pappa har ju inte fått dem xP helt sjukt så måste gå till swedbank igen...

Inte mkt mer att berätta om den här dagen mer än att pengarna försvinner mer o mer o det skulle inte göra något om man fick studiebidraget nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0