091221

Det e bara 3 dagar kvar =D=D. Jag e helt till mig xP älskar julen. Och jag måste erkänna att visst gemensakpen och bla bla bla e jättemysig men presenterna e det jag väntar på allra mest xP.

Igår var jag i vällingby med mamma. Vi va på bio o såg luftslottet som sprängdes den var bäst av alla tre filmerna ( män som hatar kvinnot, flickan som lekte med elden och luftslottet som sprängdes)

Idag har jag jobbat mellan 17-22 så jag stängde vilket jag inte brukar göra men det var trevligt trevligt =P.

Imorrn ska jag först till vällingby för att titta in några sista minuten julklappar o sen ska jag o bror min åka till vår mormor för hon fyller år =).

Jobbar även onsdag o torsdag så imorrn blir det även en städdag =/ gillar inte att städa med det måste ju göras.

nu ska jag sova så jag kommer iväg hyfsad tid imorrn god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0