091214

Bara 10 dagar kvar till julafton. Det e ju ingenting ju + att jag har något att göra varje dag framtills dess typ också =P.
Detta e vad jag ska göra:

Tisdag 15/12 : jobba 16-20.30
Onsdag 16/12: köpa julklappar
Torsdag 17/12: köpa julklappar + göra sista arbetena till skolan.
Fredag 18/12: jobba 14-21
Lördag 19/12: 11-16 träffa Alex på kvällen innan han åker till norge.
Söndag 20/12: städa rummet har till 22 på mig =P.
Måndag 21/12: jobba 17-22.15
Tisdag 22/12 : mormor fyller år
Onsdag 23/12: jobba 17-21
Torsdag 24/12 JULAFTON: jobba 10-15.15 (springa hem till kalle anka =P)
Och någon av dem dagarna ska jag försöka kläma in en bakdag/städdag =P.

I lördags var jag ju o åkte go-kart mm. Vi möttes upp vid b-plan sen åkte vi till hammarbysjöstad där go-karten låg. Jag krockade o slirade några gånger så har lite små ont i nacken och så + att en person åkte rakt in i mig när hon försökte komma förbi aj säger jag bara =P.
Därifrån åkte vi taxi till hötorget och så gick vi till thai-restaurangen vi skulle äta på. Jättegod mat. Vi satt o snackade mm jättelänge tills dem stängde typ =P. Sen skulle dem flesta ut men eftersom jag inte e 18 ännu ( 212 dagar kvar xP) så åkte jag hemmåt var ass trött och så skulle jag börja jobba 10 på morgonen så kände att jag behövde sova.

Vilket jag oxå behöver nu så säger god natt sov gott =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0