091205

Shulululul. Har forfarande lite ont i armen och hade yrsel igår men nu e det rätt okej. kan inte få svininfluensan iallafall =P.

Igår var det restaurangen o jag var i serveringen men kännde att det var min tur att slippa servera så jag stod i baren =p. jag gjorde massa latte o espressos o sånt xP.
Vi slutade 15.30 och jag skulle börja jobba 16.00 så det var bara springa men jag hann. O så jobbade jag till 22.15 så kom hem 22.30 la mig o sov =P.

Har jobbat idag oxå 11-16 men imorrn e jag ledig vilket känns skönt men då ska man städa så mycket vila blir det inte =P. vi har inte fått upp några julstjärnor eller så ännu så vi tänkte göra det imorrn. Måste plugga oxå har redovsning i svenskan på måndag.

Nu ska jag förnya mitt norton security virusskydd 600 spänn precis innan jul oxå men man vill ju inte ha virus o det e ju för 2 år så det e ok. 

Idol föresten mina favoriter e i final !!! jippi erik kommer iof vinna men det e kul att calle kommer på 2:a plats ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0