091202

Nu känner man verkligen att det e december. Man håller ju på att frysa fast i marken om man står på samma ställe förlänge. Det e as kallt ute ju.

Idag tog jag grissprutan(svininfluensa vaccinet för er som e lite slow) jag har ont i armen men inga andra biverkningar ännu iallafall. Men bli inte förvånade ni som ser mig imorrn om jag bara kan springa baklänges eller något =P. Såg något klipp på en som gjorde de haha fett läskigt ändå xP.

Nu har jag suttit o tittat på en o samma reklam typ 200 ggr o den blir verkligen inte dålig. Det e ica reklamen med EMD jag älskar den verkligen den äger jerryprakitikanten!

~erik mattias ingen kommer ändå tror att danny e jag~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0