Spooky , Scary.

Tjulivippen eller vad dem nu sägar. Ni vet i Nils karlsson pyssling filmen ?..aja kanske inte xP.

Idag var jag på bio med sara. Vi såg harry potter. Visst den var bra men jag blev lite besviken faktist. Jag har ju läst alla böcker o så och jag fattar att dem måste ta bort massor för att få plats med det viktigaste men det var vissa grejer som var helt annorlunda. Mitt i filmen kunde jag tänka att nej men det var inte han som skulle göra så det var hon. Eller nej så där sa han inte han sa så här. Haha man känner sig fett insatt =P. Men förutom det så var den bra =D.
Jag såg även Kenny pavey...för er som inte har en minsta aning om vem det e så är han fotbolls spelare han spelar i A.I.K. som kommer krossa kalmar imorrn btw eller idag  blir det om man tittar på klockan =P.

Snart börjar skolan iallafall inget jag ser fram emot. Men vi har tydligen fått massa nya lärare så det ska bli skoj o se vilka dem e =D.

Juste innan jag glömmer. Det här e mer till alla Twilight fantaster jag vet att några läser denna blogg så måste bara skriva det här =P...det har pratats om att robert pattison o kirsten stewart e ett par men nu kommer senaste nyheten. Kirsten e gravid o det e robert som e pappan. Haha rykten blir bara mer mer roliga.  Renesme in real life who knows ?=P

Nej nu ska jag sova god natt =D

Kommentarer
Postat av: Fanny

hahaha, nu när jag läste din blogg förstod jag att det var du som hade kommenterat. (du skrev mickis.blogg.se så jag kom in på någon annans)

hahaha ryktet? Ja, jag fick höra det för ca en vecka sedan av en kompis och alltså guud vad jag skrattade. Som du sa, ryktena blir bara konstigare och konstigare. Ja, det kan ju hända att det är sant men så länge de inte går ut med det själva så kommer jag ta det som ett av många löjliga rykten!

Hoppas att det inte är sant dock!!!

Men fatta att inte Rechelle Lefevre ska spela Victoria i Eclipse, seriöst jag blir galen!!!

oj förlåt haha jag drogs med av min twilight mani hahaha!! Puss på dej!!! <3

2009-08-22 @ 08:07:38
URL: http://acustergirl.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv. nej, jag vill verkligen inte att de ska bli tillsammans, ville det förut men tänk om de gör slut. Det skulle inte funka!!!! hehe

2009-08-23 @ 07:55:35
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0