IQ-fiskpinne

Har inte uppdaterat på ett par dagar nu. Det har inte funnits så mkt att skriva.
Idag har jag varit hemma. Kände mig inte helt okej o vi skulle vara i restaurangenidag och jag va inte så himmla taggad på att gå dit o servera mat lite halv sjuk inte så jättefräsht. Så jag var hemma.

Jag rotade runt lite i mitt rum och hittade lite gamla papper från typ 7:an eller 8:an. det var ett papper vi fick när lärarna började tröttna på alla fula ord vi använde så dem hade printat ut ett papper med massor av synonymer för dum o det var dels såna ord man redan visste så som typ, pantad korkad och så vidare. Men så kom det ord som var riktigt roliga typ ditt blåbär och IQ-fiskpinne. Det är min favorit. Haha fatta att bara helt plötsligt kalla någon din IQ-fiskpinne istället för du e så dum haha xP. Jag kanske har dålig humor men jag tyckte detta var kul.

Imorgon ska jag kanske träffa mamma sen ska jag baka =P. Vi får gäster på söndag. Vi ska fira Felix. Han fyller inte förrens på onsdag men vi firar lite tidigare =P.

Juste nu ska jag faktist göra lite reklam för en blogg här =P. Den heter http://jjuno.blogg.se/ hon skriver jättebra. Hon sitter inte o skriver så som jag om massor av oitressanta grejer egentligen. Utan hon skriver om hur man förbättrar sitt självförtroende och hur man ska göra för att skaffa kompisar i nya klassen. Hon svarar på frågor från olika människor som behöver hjälp eller stöd. Jag gillar den bloggen ...jag läser inte många bloggar men den läser jag =P. Så gör det ni oxå xP.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0