Bad imagination.

Idag var jag i skolan ofc =P. Vi började med 2 timmars svenska..riktigt segt inte för att jag lyssnad så jättemkt xP. Men så kommer en i min klass med en jätterolig kommentar. Och jag som trodde att jag ouppmärksam. Vi pratade om dem grekiska gudarna mkt och så pratade vi om en författare som heter homomus eller något kommer inte ihåg men något liknade. Och så sa läraren att vi typ ska läsa något av honom. Och då säger min kompis: Va? ska vi få träffa henne!?. HAHA jo men först o främmst det e en kille men det var lixom några hundra tusen år sen så det är tveksammt om han lever xP. HAHA jag tyckte det var jättekul iallfall men jag har lite dålig humor=P.

Imorrn ska jag in till stan efter skolan måste köpa present till felix min bror som fyller 19 på onsdag. Vad jag ska köpa? bra fråga jag har ingen som helst aning. Jag e så dålig på o hitta på något...o så e jag väldigt snål så det får inte kosta så mkt xP. Men jag ska titta lite blir det brist på tid så får jag väl köpa ett presentkort eller något.


Och måset bara säga eftersom Prison break e slut så kan jag ju inte tjata om de på måndagar längre så jag får börja tjata om andra grejer istället tillexempel nu e det bara 80 dagar kvar tills New moon har premiär :D. Vi får knarka trailern så länge =P.


Kommentarer
Postat av: Ludvig

Parfym funkar alltid ;D Det gillar alla killar, eller ett "jag-gör-detta-för-dig-kort" alltså att du ger hnm egenskrivna lappar där du lovar att göra vissa saker för honom, till exempel städa hans rum, göra ett ärende, fast lite mer passande till just hnm, du förstår!

2009-09-01 @ 00:01:33
URL: http://ludvigsund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0