090820.

Shulululu.

Idag kom jag hem från mormor. Jag har inte gjort mkt där jag klippte mig ju igår annars hände inget speciellt inte för att det är så jättespeciellt heller men =P
Jag gjorde ingen drastisk klippning jag vågade inte riktigt =P.

Imorgon blir det förhoppningsvis bio med sara vi ska se harry potter men vi får se hur det blir. Har inte fått tag på henne än så..

På måndag e det skola igen också jag känner mig inte precis taggad xP. Hela sommarlovet har ju flygit iväg man har inte hunnit med något typ...enligt mig,

Nu ska jag fortsätta försöka få tag på sara sen ska jag titta på film tror jag.

(bild från idag xP) som sagt klippte mig inte jättemkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0