090816

Shulululu.

Vet ni vad som händer imorrn ?!.....nej inte jag heller xP. Något måste jag hitta på. Kommer kännas jätte konstigt att inte gå o jobba =P. Nej men jag kanske ska hjälpa bror min att spackla i sitt rum han ska måla om o hålla på o har jag inget för mig kan jag lika gärna hjälpa till =P.

Men sen på kvällen e det PRISON BREAK. Det näst sista avsnittet. Fattar inte att det är slut. Jag berättade kanske inte vad som hände i det förra men han dog. Sorry om ni som inte har sett får reda på det nu men han dog. Michael scofield han kan inte dö! men det gjorde han. Jag satt där å bölade som om han fanns på riktigt. Men för mig fanns han på riktigt varje måndag xP. 
Imorrn kommer allså näst sista avsnittet det kommer typ blicka tillbaka i tiden så då kommer man få se underbara wentworth miller ändå <3<3. Men när det är slut så kommer jag köpa boxarna iallafall. Jag kan inte köpa alla serier men jag kan inte bara strunta i den här xP.

Okey back to the real life =P. jag ska sova snart jag e trött men nu ska jag äta en bit sockerkaka som schteekaren sture har gjort ( felix min bror xP)   CYA


Kommentarer
Postat av: Fanny

sv. INTE JAG HELLER!!!!!!!!!!! <3<3

2009-08-18 @ 21:38:34
URL: http://acustergirl.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv. INTE JAG HELLER!!!!!!!!!!! <3<3

2009-08-18 @ 21:38:37
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0