090815

Shululululu.

Tänkte bara berätta vad som har hänt dem senaste dagarna dem här varit händelserika ska ni veta xP.

Torsdag: Jobbade näst sista dagen. Skönt men tråkigt.
Sen på kvällen träffade jag Sivve o Max vi satt hos Sivve o spelade monopol. Och jag vann....kanske inte =P sen åkte jag hem o sov.

Fredag: Jobbade sista dagen. Kändes skönt men lite tråkigt som sagt också.
PÅ kvällen träffade jag Linda och Sara vid slussen o så bar det av till grönan där vi skulle se måns zelmerlöw =D.
Jag hade fått grattis inträdes biljetter av min pappas kompis som jobbar där.
Vi köpte inga åkband men jag o Sara gick i spökhuset =D. Vi spelade även lite men ingen vann något förutom Linda som vann en liten nalle XP.  Sen började Måns det var jätte bra. Bilder kommer sen när Sara har skickat dem til mig =P.

Lördag/idag: The voice =D. Träffade Linda hennes kompisar Sara och hennes kompisar vid plattan klockan sju typ.
Vi gick runt lite i kungsan lyssnade lite. Det var sjukt mkt folk så när vi skulle förflytta oss så blev man mossad. Det var en tjej som körde armbågen rakt i ryggen på mig så jag var tvungen att putta bort henne...Det var sjukt alla puttades vissa ramlade det var bara grötit.
Sen gick vi ner till vattnet.
Sen skulle Saras farbror hämta hennes kusin som var med oss oxå. Dem skulle till tumba så då skulle dem släppa av Sara o hennes kompis i älvsjö på vägen. Så han frågade var jag bodde. Bromma skulle bli en omväg så han kunde köra mig till fridhemsplan vilket jag tyckte var väldigt snällt =D. Men sen sa han att han inte ville att jag skulle åka tunnelbana själv så han körde mig till Brommaplan =D=D. Tack Saras farbror =D.

 Nu ska jag sova  eller inte exakt nu men snart jag e jättetrött. Jag börjar i skolan om mindre än tio dagar =(.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0