090812

Hejsan.

Jag täkte uppdater dem dagar som har gått sen måste jag gå och lägga mig. Jag vet att klockan bara är halv tio typ men jag håller på att somna hela tiden och så ska jag upp 6 imorrn eftersom jag jobbar. Men nu e det bara två dagar kvar det känns både skönt o lite sorgligt. Jag har börjat gilla massa människor där nu men ändå så kan jag bli så frustrerad där så det känns rätt skönt.

I tisdags var jag på bio med mamma på kvällen. Vi såg sommar med Göran. Den rekomenderar jag verkligen. Den var sjukt bra man kunde inte sluta skratta xP.

Idag jobbade jag som vanligt. Sen ringde Johan frågad eom vi kunde träffas. Jag hade ju ändå inget annat för mig så jag mötte upp honom i b-plan sen åkte vi in till stan o lallde runt.
Vi träffade upp hans kompis Sara sen gick vi o satte oss på ett café. Dem skulle sedan till festen-09 i kungsträdgårdens tunnelbana .
Så jag åkte hem sen vid typ åtta som sagt jag var väldigt trött xP.

Imorrn blir det jobb o sen ta det lugnt.

Fredag e sista dagen på jobbet sen på kvällen ska jag Linda o Sara till grönan o lyssna på Måns Zelmerlöw =D. Jag har tre stycken grattis entré biljetter så då passar vi på =D.

O sen på¨lördag e det The voice  i kungsan =D=D.

Nu måste jag gå o lägga mig. Btw gjorde om bloggen lite =P. vi får tacka   edenfelt för det =D. http://lariis.blogg.se.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wooohooo!! Paaarty på gröööönan!! :D

2009-08-13 @ 23:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0