090809

Shululululu.

Vill bara börja med att säga att Djurgården förlorade mot Hammarby =D. Superettan here comes Dif xP.

Idag har jag först varit hos systra mi som fyllde år igår så vi var där o firade henne typ.
Sen åkte jag in till stan o träffade Linda o Amanda trevligt trevligt =P.

Imorgon e det jobbet som gäller. Inte för att det är något jobbigt utan väldigt kul xP. Snart får jag pengar också =D.
På kvällen sen vet ni vad som kommer på tv då??? Ni borde veta det vid det här laget Måndagr 22:00 på tv3.....
PRISON BREAK! Jag läste i aftonbladet om den serien idag att det har blivit bättre. Men att slutet på serien har avslöjats och att han lika gärna kan skriva slutet men tänker inte gör det men han sa att det kommer hända i det här avsnittet även fast det är två resterande avsnitt kvar. Men han kan säga en sak : snyft!.  Jag menar jag kommer nog sitta o gråta jag vet ju vad som ska hända men jag vet inte hur =(. Jag hoppas ju att jag har förståt allt fel att det alla säger inte e sant men tyvär är det nog inte så.
HAHA som ni kanske har märkt så är jag prison break freak xP

Just nu sitter jag o chattar med sara o hon skickade massa roliga bilder på oss xP. Här är ett litet smakprov xP dem andra e hemska eller snarare hemskare så det där räcker =P


Kommentarer
Postat av: Fanny

sv. jaa har det super men det blev trakigt nog inget yellowstone...bilen gick sonder!! :( Men men det finns annat kul att gora har :D



snygg design btw :D <3

2009-08-10 @ 01:12:08
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0