090807

Shulululu.
Idag mår jag mycket bättre.
Jag har jobbat o det var ju rätt lugnt som vanligt. Efter jobbet träffade jag mamma i vällingby jag ville köpa en ny tröja o det gjorde jag också =P. Den var jätte fin svårt att förklara hur den ser ut men fin va den xP.
Sen så hittar jag ju inte Ed hardy skorna jag ville ha. Men jag var inne på jarmeus och dem hade rea o så hittade jag ett par jättefina Björn borg skor. Dem kostar i vanliga fall 600 men nu kostade dem 400 så dem köpte jag oxå xP.

Nu funderar jag på att åka till mossen där felix har match kan vara lite kul att se men vi får se.

Nu ska jag fortsätta titta lite på simpsons CYA.

Här är bild på skorna jag köpte =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0