090806

Hallå.

Idag mår jag inte bra alls. På dagen har jag jobbat det var rätt lugnt som vanligt vi har suttit ute o sjungit hela dagen typ =P. Asså det är precis som att jobba på dagis. Den ändå skillnade är åldern och att dem är lite virrigare.

När jag kom hem somnade jag på soffan av utmattning =P.
Nu är jag trött och har ont i halsen men som tur har jag mina mirakel piller Bafucin hjälper mot ont i halsen jättesnabbt.

Nu somnar jag nästan jag fattar inte hur jag kan vara så trött men snart e det helg o då ska jag sova.

Och btw jag har letat efter skorna som en galning men jag hittar dem verkligen inte. Antingen e dem helt slut eller så har dem inte min storlek =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0