090804

Tjaba tjena hallå!.

Idag var jag på jobbet...igen. Jag har suttit mest i solen så inte speciellt jobbigt kanske =P. Men är ändå rätt trött.

Avsnittet av prison break igår kväll var väldigt bra för ni som vill veta xP. Jag var tvungen att säga det. Alla avsnitt är iof väldigt bra. Men det var så spännande samtidigt som det var lyckligt haha okej ännu en gång jag ska skaffa mig ett liv xP.

Ikväll är det inte mkt som händer ska ta det lugnt. Kanske till och med sätter mig o tittar på allsång på skansen. Markus krunegård kommer ju tror jag =D så det kan man sitta o titta på.
Nu ska jag se om jag hittar mitt armband som jag har slarvat bort. Jag fattar inte var jag har lagt det någonstans...Cya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0