090803

shulululu. Idag har jag jobbat som vanligt eller som vanligt lät lite knäppt eftersom jag bara har jobbat en vecka men ..aja.
Det var lugnt idag det är det iof varje dag sjukt skönt jobb. Som sagt jag får 7000 för att vara lite social o det e jag bra på så nemas problemas på den punkten.

Efter jobbet träffat jag mamma i vällingby. Vi åt o tittade lite i affärer, idag blev det grekiskt =) mumms.
Jag fick med mig två böcker hem som mamma betalade tack mamma ♥ =P.

Jag har inte hunnit göra så mkt annat varit ute med smulan.
Men vet ni vad som händer idag. Måndag klockan 22:00 tv 3 ?. ...PRISON BREAK ghaaa det är inte många avsnitt kvar nu. Idag är det avsnitt 21 av 24 och det 24 avsnittet är avslutande ...inge mer prison break =( buhuhuhu.
Okej jag ska skaffa ett liv men efter att prison break e slut xP.

Imorgon e det jobb igen sen sova sova säng säng säng. Jag förstår fortfarande inte hur jag kan vara så trött. Jobbet e ju inte precis ansträngande inte ens nära xP.

Nu ska ladda inför prison break efter det ska jag sova.  Good night sleep tight don´t let the bed bugs bite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0