090802

Nu e jag tillbaka från mitt besök hos älgarna. Det kan vara skönt att komma bort från allt ibland. men den här gången kändes det som ett stort misstag jag skulle ha stannat hemma.
Om jag skulle varit hemma skulle jag gå o se prideparaden men istället åkte jag till landet... Jag gjorde inte mkt kan man inte säga. Enligt vissa är jag nämligen lat gör aldrig något och tänker bara på mig själv. Men nog om den saken.

Imorgon ska jag jobba igen tjäna ännu mer pengar =D. Slutar 15:30 då ska jag träffa mamma ett litet tag. Hon har köpt en ny mobil så jag måste visa lite hur man gör =P hon e inte så teknisk av sig xP.

Det var allt från mig denna gång Cya later alligator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0