Tanto.

Kom hem från tanot för en timma sen typ. Det blev lite tidigare än jag hade trot.
Vi var en väldigt massa människor jag kände typ 7 xP.

Men efter ett tag blev alla så jävla packade så då var det inge roligt längre o så frös jag skit mkt.
Vi grillade typ marsmellows ( eller hur det nu stavas) sen så hände inte mycket mer. Polisen kom en gång typ vid nio halv tio tiden bara för att kolla. Men jag tyckte att tolv var en bra tid att vara hemma så jag åkte efter ett tag.

Snart ska jag gå o lägga mig jag e skita trött.  Felix har en massa kompisar här som antagligen ska sova över så vi får se om jag kan somna   GOD NATT

Kommentarer
Postat av: freaket

var var du?

2009-04-26 @ 16:25:11
URL: http://allido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0