Rock band.

Hejsan. Nu var det ett litet tag sen jag skrev. Det har iof inte hänt så mkt. Det jag ahr gjort e att spelat Rock band med några kompisar 24/7 o jag e sämst varje gång typ =P..

Igår träffade jag mamma på morgonen lite snabbt sen så åkte jag hem till mormor. Vi gjorde iget speciellt tog det lungt.
Pappa kom och hämtade mig idag vid typ ett. Vi åkte upp till vällingby för jag behövde ett usb minne och en usb sladd till skrivaren.

Vi har en foto skrivare till kameran o då stog det att man även kunde koppla in den i datorn man behövde bara installera ett program som man hade fått med. o då gjorde jag det...funkar det?..nej o  det står att jag måste installera en drivenhetsrutin typ eller nåt sånt o jag e ingen data människa så det går inte så himmla bra. Jag får vänta på att felix kommer hem annars kommer jag väll bara att förstöra allt ....

Ikväll ska jag se greys anatomy som börjar om 30 minuter  C ' Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0