Män som hatar kvinnor.

Självklart var det där med jakob öqvist ett april skämt men jag e så lättlurad att jag gick på det.
Jag var hemma idag oxå mådde bra o så men ville inte chansa...

Vid typ ett kom becca till b-plan jag var skyldig henne pengar som hon behövde..sen gick jag hem.

Senare på eftermiddagen träffade jag mamma vi gick på bio i vällingby vi såg män som hatar kvinnor. Riktigt bra men boken var ju mkt bättre...tycker jag.

Imorrn blir det skola sista dagen innan påsklovet =P...det känns som om jag inte har varit i skolan alls. Först sportlov sen praktik 3 veckor sen skolan 2 veckor bara o nu e det påsklov...men jag klagar inte =D.

Nu e det bara 21 dagar kvar tills pappa åker till Italien =D                      C ' Y

Kommentarer
Postat av: fajd

bäst för dig att du inte klagar :P

2009-04-07 @ 10:00:05
URL: http://allido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0