IG ++++ ?!

Den här helgen har väl varit helt okej. Just idag e jag på jättedåligt humör jag vet inte varför.

Fredagen var väll inte precis perfekt kan jag ju inte påstå. Vi fick tillbaka våra argumentuppsatser i engelskan o gissa vilket betyg jag fick ??...Nej det e inte så lätt att gissa eftersom det inte finns något sånt betyg!  Har ni någonson hört talas om IG ++++.....nej inte jafg heller men det fick jag. Då kunnde jag väll lika gärna få G lixom skit irriterande.

Igår på dagen tog jag det bara lungt. Sen såg jag att det var ten things i hate about you på tv. Så jag tittade lite på den Heat ledger var med där otroligt söt :P<3<3.
Sen gick jag ut ett tag men det var sjukt kallt så det blev att gå in istället igen.

Idag tittade jag på första halvlek av BP - AIK     de blev 2-3 så AIK vann =D.  Sen träffade jag mamma för att fika en timma typ vid brommaplan.

Kom hem spelade lite fotboll sen var jag tvungen o gå ut med hunden.

Imorrn ska jag till tandläkaren inte riktigt kul =/...jag hatar tandläkaren.  Så önska mig lycka till =D   C ' Y
 
Pappa åker till italien om 4 dagar =D

Tyler hilton my hero <3<3 =P


Kommentarer
Postat av: Fanny

Men gud vilket sjukt betyg!!!



Lycka till hos tandläkaren, jag ska dit på tisdag..USCH säger jag bara!!!!

2009-04-19 @ 22:52:48
URL: http://acustergirl.blogg.se/
Postat av: ' FATMA

Tyler <3 så jäkla grym!

2009-04-27 @ 18:03:37
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0