Glad påsk.

Det är väll int jättemycket som har hänt precis. I tordags så träffade jag o bror min våran mamma vi var o fikade o fick en liten påsk present : 200 kr på sf bio. =D.
Sen var jag ute med anton , alex o anton vi spelade lite fotboll sen hade vi fifa tunering. Det gick inte speciellt bra kan jag ju inte påstå jag förlorade tre av fyra matcher en av dem blev oavgjord. Jag gjorde sammanlagt fyra mål xP. Jag e lika dålig på fifa som jag är på vanlig fotboll :P...o det e ingen merit.

Igår vart det att gå upp tidigt för vi skulle åka ut till landet. Vi åkte vid elva o va där runt ett två någon gång.
 Idag så fixade vi lite där ute men så kom pappa in med en blodig hand då hade det varit någon rutten gren på ett träd som han skärde upp handen på. Det var ett rätt djupt sår så vi lindade in handen men sen hade vi inga bra grejer att tejpa ihop handen o så med så vi fick åka hem. Vi kom hem för en timma sen eller något sånt så nu ska jag snart sova.
Imorgon blir det att träffa michelle =D...   C ' Y

TYLER HILTON <3


Kommentarer
Postat av: michelle

tyler<3

2009-04-12 @ 09:51:37
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0