APRIL APRIL...

Såg på finalen av rätte för rosing igår...Hugo vann självklart =P.
Men idag i tidningen står det typ att linda o han inte är tillsammans dem var aldrig kära o bla bla bla...om dete sant vet jag inte ?...

Jag e hemma idag mår inge bra spydde imorse o då e det kanske inte så jättebra att gå till skolan eller hur?xP.

Imorse såg jag på vakna med the voice o då sa dem att jakob öqvist ska få sparken. Han hade fått en utmaning att gå in till cheferna som satt i möte o visa rumpan...o självklart gjorde han det.  Grejen var bara det att dem tyckte inte att det var lika kul som han gjorde.
Nu finns det bara en fråga är det ett april skämt?..Vi får hålla tummarna på att det e det o så får vi titta eller lyssna om han e där imorgon  det ska iallafall jag göra =P      C ' Y

Kommentarer
Postat av: fisen

haha fan va kul om det inte är ett skämt

2009-04-01 @ 20:45:03
URL: http://allido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0