090424

Förlåt för dålig uppdatering har haft annat för mig =P...eller inte jag har bara inte orkat skriva xP.
Det största som har hänt är väll att pappa har åkt till Italien JIPPI :D:D.

Igår kom linda o amanda hem till mig efter skolan vi gjorde inte så mkt satt o prata lite..o målade lite på min dörr ( bilder kommer.)

Idag hade vi engelska nationella gick helt okej tycker jag...nu iallafall vi får väll se när jag får provet.
Sen bar det av till västertorp hem till Linda vi spelade lite singstar och åt  tacos =P.
Mötte Elin vid brommaplan typ nio asså typ 40 minuter sen. Nu e vi hos mig min store bror e på fotbolls match men hans kompisar e här lite knäpp kanske men men.
Vad jag o Elin ska göra vet jag inte vi får väll hitta på något roligt.

Imorgon drar jag till Tanto o grillar med massa andra från klassen/skolan.

På söndag blir det en städa dag eftersom pappa kommer hem på måndag ....PRESENTER xP.

Nu ska jag gå o va lite social med Elin   C ' Y




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0