090416

Idag har det varit en liten misshandla michaela dag tydligen. Först så sparkar Linda mig under fötterna så jag ramlar o skämer ut mig hela tiden. Asså på skoj självklart =D..men så j*vla roligt e det inte när man ligger på marken helt plötsligt =P.

Sen så råkade hon putta ner mig för trappan så jag rullade ner några trappsteg xP. Sen helt plötsligt från ingenstans på naturlektionen så biter hon mig i armen xP..gelt sjuk men underbar människa =P<3.

Sen så ritade hon ett streck i min panna o så helt plötsligt så får greken för sig att han oxå ska göra det så han ritar mig på kinden så jag fick ta pennan ifrån honom...

Dagen slutade med att jag o becca gick o träna sen hade jag utvecklingssamtal. Det var bra i alla ämnen men jag hade inte gjort en uppgift i samhällskunskapen så jag hade ig-varning.

Nu sitter jag o tittar på aik malmö där malmö leder med 1-0 i 91 minuten typ ...

Kommentarer
Postat av: Fanny

sv: haha ja jag gjorde det, men eftersom det är ett krav från min familj när jg är i usa tänkte jag att jag kunde börja lite tidigare xD

Visst är den helt underbar, jag bara måste ha den!

haha, det är bra, jag vill ju inte skämma ut mig lika mkt igen xD självklart måste vi ses snart, saknar dig massor, vi kanske kan slå ihop ett gäng snart!

2009-04-19 @ 20:46:59
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0