090413

Hejsan hoppsan. Idag så åkte jag o Felix till våran mormor. Vi åt påskmat typ o fick en påsk present. 200 kr. O det kan jag säga var väldigt bra för jag har inte en spänn kvar från studiebidraget.

Vi spelade även fia med knuff HAHA det kanske låter lite små töntigt men det e som en lite tradition som vi har. Därimot var det kanske inte jättekul alla gånger eftresom Felix beter sig som en 5 åring. Han hoppa runt kastade tärningen hit o dit stoppade till och med upp en pjäs i näsan. Han e 18 men det märks inte kan jag ju säga.
Jag vann bara en gång =P.

Idag e det A.I.K. match klockan 20.00 så vi får hålla tummarna =D.   Nu ska jag snart ut med hunden  C ' Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0