090404

Igår satt jag o tittade på talang i typ en halv timma. Sen knackade det på dörren o vem står inte där om inte adde. Vi gick ut på gatan o där går han fram till en bil som tydligen var hans =P. Så vi körde runt lite.
Sen parkerade vi den utanför mig igen o tog en promenad till maxo.

Det blev inte en jätte händelserik kväll men vi gick sen till Sandra sen gick vi bara runt =P...

Idag var jag i stan men Sara o Anton vi tittade lite i affärer o så tittade vi på ett stort kuddkrig som dem hade på plattan det såg skit kul ut man skulle haft men sig en kudde o deltagit xP. 

Nu sitter jag på balkongen i det fina vädret =D..o det tänker jag nu fortsätta med  C ' Y



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0