söndag.

Idag har jag inte gjort något typ stirrat lite på tv. Jag såg reklam för ett program som typ heter generation fett det var helt sjukt.
Det var en kvinna som VILLE och FÖRSÖKTE bli världens fetaste kvinna. Jag förstår inte det varför?...Hon kommer ju helt klart dö skit snabbt. När man ser det så får man en tanke ställare att tänk om tjugo år då kanske jag ser ut så man vet aldrig.
Så nu ska jag följa med min bror på gym varje vecka engång o så ska jag gå en gång själv oxå. Jag tänker absolut inte sluta som den  där kvinnan.
Sommaren ´09 ska jag kunna gå runt i bikini helt utan problem utan att känna att folk stirrar på mig på ett negativt sätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0