SL

Nu va det ett tag sen jag skrev jag har inte orkat helt enkelt.
Igår var jag, marina och johan på sl centret för att johan skulle lämna in sitt buss kort och få pengar för det men då kunde inte dem göra det jag har ingen aning om varför men dem sa att vi skulle åka till sl huvudkontor i stadshagen så då åkte vi ditt. Men dem kunde inte heller göra något utan dem hänvisade till kundservic som var i samma hus lite längra bort så då gick vi ditt.
Dem kunde inte heller göra något. Han vi pratade med var helt sjuk han gav inga vetiga svar så johan började bråka med honom så han kallade på vakterna då skyndade vi oss därifrån:P.

Efter det åkte vi till gymnasiemässan o träffade linda, amanda. julia o trulli sen åkte jag hem.

idag har jag inte gjort ett piss skit jobbigt att det inte finns nåt att göra!.


C' Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0