onsdag.

Idag var jag hemma igen. Jag har fortfarande onte i halsen =/. Men imorrn ska jag gå.
Idag har jag haft tvättstugan och träffat mamma.

Snart ska jag iväg och köpa nya skor. Och så ska jag köpa färg till min dörr som jag ska måla svart , som man sen kan skriva med penner på =)...

Nu tittar jag på desperate house wifes fett roligt=P...
jag har lite tråkigt så har kommer en liten fakta lista om mig xD.


Jag kommer från: Sverige
Jag heter: Michaela
När fyller du år? 16 juli
Tycker du om någon just nu? jao ;P
Jag samlar på: Inget
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? det finns olika
Gillar du golf? nej inte precis
Vilken tid gick du upp idag? 11 :P
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du sovit ensam inatt? Ja
Har du strumpor på dig nu? japp
Hur svarar du i telefon? ja hallå
Vad ska du göra ikväll? vet inte plugga typ
Vad ska du göra imorgon? Skola
Var vill du bo när du blir stor? USA helt klart :D
Är det okej att gråta? Ja varför skulle det inte vara de?
När grät du senast? vet inte ett tag sen
Vilken årstid tycker du bäst om? sommar!
Laddar du ner musik och film från internet? ja mest musik
Bär du glasögon eller linser? Ne
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej inte precis
Har du piercing? nja(ett hål i vänstar örat o tre i det andra)
Har du tatuering? Nej vill ha
Vill du gifta dig? vet inte
Vill du ha barn? Ja
Solar du ofta? nej inte speciellt
Är du bra på att laga mat? Jag tkr det
Gillar du att dansa? Nej :P
Hur vig är du? Inge
Vilken är din favoritglass? ben & jerry :P
Tror du på ett liv efter döden? vet inte
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kväll.
Vilken ögonfärg har du? bruna
Vilka hårfärger har du haft?brun
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Ja
Är du beroende av något?  mkt
Senaste låt du hörde? i don't wanna be - gavin degraw
Brukar du bädda sängen? ja
Har du kysst någon den sista veckan? Nej
Vem kramade du senast? Mamma
Var du glad igår? Ja
Sminkar du dig? ibland inte alltid
Känner du dig värdelös? kommer o går


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0